top of page
Blogi


Asiakastyytyväisyyskyselyt – Miksi niitä ei aina tehdä?
Asiakastyytyväisyyskyselyt ovat arvokas työkalu yrityksille, jotka haluavat parantaa palveluitaan, ymmärtää asiakkaitaan ja kasvattaa...
14.9.


Case Eerika Consulting
Rakennuttamiseen, valvontaan ja rakentamisen asiantuntijapalveluihin erikoistuneen Eerika Consulting erottuu ihmisläheisyydellä. Kuuden...
14.9.


Millainen on hyvä asiakastyytyväisyyskysely?
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen on olennainen osa menestyvän yrityksen toimintaa. Hyvin suunniteltu kysely antaa arvokasta tietoa...
13.9.


Retta Management panostaa laadulliseen asiakastutkimukseen – Asiakastyytyväisyys parantunut roimasti kolmen vuoden aikana
Retta Management panostaa laadulliseen asiakastutkimukseen, mikä on johtanut merkittävään asiakastyytyväisyyden kasvuun kolmen viime...
12.9.


Miksi toteuttaa asiakastyytyväisyyskysely puhelinhaastatteluin?
Puhelinhaastattelulla toteutettu asiakastyytyväisyyskysely on tehokas menetelmä. Henkilökohtaiset keskustelut asiakkaiden kanssa...
11.9.


Innostaja ja alkuihminen, Jari Pitkälä, on menestynyt yritysmaailmassa kysymällä suoria kysymyksiä
Tässä juttusarjassa esittelemme Rogin perustajat. Jari on muun muassa yksi Bravedo-konsernin ensimmäisistä työntekijöistä, joka jätti...
11.9.


Miksi NPS voi olla epäluotettava mittari yritykselle?
Net Promoter Score (NPS) on laajalti käytetty mittari asiakastyytyväisyyden ja -uskollisuuden arviointiin. Se tarjoaa nopean ja helposti...
11.9.
bottom of page
