top of page

Kartoita pintaa syvemmältä

Kiinnostaisiko astetta nopeampi tapa teettää täsmätutkimuksia liiketoiminnan kehittämiseksi?

Rog Partners on luotettava kotimainen kumppani, joka räätälöi tutkimuksen ja tekee tilaamisesta teille helppoa. Toteutamme myös globaaleja tutkimuksia lokalisoidusti, kunkin maan omalla kielellä.

Asiakastyytyväisyyskysely puhelinhaastatteluin

Kun asiakastyytyväisyys on selvitetty asiantuntevasti ulkopuolisen tahon toimesta ja vastausprosentti on tilastollisesti pätevä, voit luotettavasti hyödyntää tuloksia markkinoinnissa ja viestinnässä.

Voimme yhdistää NPS-arvosanan erilaisiin väittämiin yrityksen toiminnan arvioimiseksi sekä avoimiin kysymyksiin arvokkaan tiedon keräämiseksi. Luotettavasti kerätty tieto vahvistaa yrityksesi uskottavuutta ja auttaa rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita.

  • Laadulliset asiakastyytyväisyyskyselyt puhelimitse (osalle yrityksistä pyöritämme myös digitaalisia kyselyitä)  

  • Uuden palvelun kehittäminen: mistä asiakkaanne olisivat valmiita maksamaan?

  • Kerää samassa referenssilupa tyytyväisiltä asiakkailta

2

Myynnin kehitys, menetetyt asiakkaat

Kiinnostaisiko tietää, miksi hävisitte kilpailutuksen tai menetitte kaupan? Entä miksi asiakas vaihtoi kilpailijalle? Rehellinen palaute ei aina päädy yrityksenne korviin, mutta ulkopuoliselle toimijalle syyt on helpompi kertoa.

  • Erot myyjien, palvelualueiden tai maayksiköiden välillä

  • Kehen asiakkaasi teitä vertaa markkinassa? Miten erot toimijoiden välillä koetaan?

  • Mitä teidän tulisi kehittää toiminnassanne, jotta asiakas voisi harkita teitä jatkossa?

3

Yrityksen arvon määritys

Tarjoamme luotettavan ja objektiivisen tavan arvioida yrityksesi mainetta ja asiakastyytyväisyyttä, sekä palvelun tuottamiseen liittyviä riskejä. Asiakastyytyväisyys on keskeinen osa liiketoiminnan menestystä, ja autamme sinua ymmärtämään asiakkaidesi mielipiteitä.

Analyysimme tukevat päätöksentekoa, erityisesti due diligence -vaiheessa, ja parantavat kilpailuetujasi markkinoilla. Vuosittaiset kattavat raporttimme auttavat sinua viestimään yrityksesi arvoa ja potentiaalia sijoittajille ja sidosryhmille.

4

Digitaalisten palveluiden kehitys

Ammattimaisesti toteutettu käyttäjätutkimus haastatteluiden avulla on keskeinen osa digipalveluiden kehitystä, sillä se syventää ymmärrystä käyttäjien tarpeista, ongelmista ja toiveista. Prosessi paljastaa, mitä käyttäjät todella tarvitsevat ja odottavat palvelulta, mikä auttaa kehitystiimiä kohdentamaan resurssejaan tehokkaasti oikeisiin asioihin.

Haastattelun yhteydessä voimme tiedustella halukkuutta saada tietoa kehitteillä olevasta ominaisuudesta / tuotteesta / palvelusta. Näin tutkimuksessa syntyy yrityksellenne lämpimiä liidejä.

Deep Red Paint

Näin se toimii

b2b tutkimukset

“Aiemmin toteutetuista sähköisistä kyselyistä emme oikein saaneet mitään irti. Rog Partnersin toteuttamiin tutkimuksiin olemme olleet äärimmäisen tyytyväisiä sekä vastausprosentin että laajojen sanallisten kommenttien myötä. Saamme aidosti kehitysideoita sekä kiitoksia tiimeille tai jopa yksittäisille henkilöille.”

Juulia Laine, Asiakkuusjohtaja,
Retta Management

bottom of page